pondělí 16. června 2014

Malinkaté taštičky

Potřebovala jsem malinkatou pozornost pro dvě holčičky, tak jsem zkusila ušít bonbonkovníky podle návodu tady. Návod je opravdu podrobný, takže jsem i já pochopila. 




 Také jsem zkoušela malé obaly na kapesníčky, krásně se na nich zužitkují zbytky látek. Návod jsem našla  tady. Taky opravdu podrobný a snadno pochopitelný i pro mně :)


Háček a jehlice poslední dobou úplně zahálejí, ale snad mě to zase chytne a něco si umotám. 

Tak zas někdy příště :)

2 komentáře:

  1. No pááni Jituš, jsi pilná švadlenka:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jeeeeeeeeeeej Jitulinko, je to fantastickeeeeeeeeeeeeeeeeee a tie obaly na vreckovky su krasne skombinovane , teeeeeeeda Ty si sikulka ,nasila si krasne a velmi prakticke veci .... ja sa na to chystam snad rok ..krasne ,pohodove a slnieckom zaliate dnicky Ti prajem :)
    Mirka

    OdpovědětVymazat