čtvrtek 10. července 2014

Šiju a šiju

Prázdniny jsme začali poněkud neslavně, Adámek si pořídil neštovice. Chudák měl pupínky i v puse, mezi prsty na nožkách, dokonce i v uchu. Teď už se pěkně vylupuje, takže je v pohodě. Taky jsem měla konečně čas na trochu šití, což v pracovním procesu v poslední době moc nestíhám. Ušila jsem pár drobností, které rozdá Adámek učitelkám a kuchařkám ve školce, až se s nimi půjde koncem srpna rozloučit. Do školky totiž může ještě poslední dva týdny v srpnu, a od září nám začne škola. Doufám, že dárečky udělají aspoň trochu radost :)


Tady to jsou složené nákupní tašky ušité podle Jamaly

pak tady mám haldu kosmetických taštiček

tady na té jsem taky vyzkoušela šablonu a zažehlovací barvu na textil



toto je taštička podle Praktické ženy, nevím, jestli jsem ten návod správně pochopila, taštička vypadá malinko jinak než v časopise

a tady na té ekotašce jsem také zkoušela šablonu na kolibříka


a na víc jsem se zatím nezmohla :)

Mějte se krásně a zas někdy ahóóój.

1 komentář:

  1. Nadherne sitie, Jitusko si sikulka, taketo darceky vzdy potesia su prakticke super zladene farbicky latok, co viac si obdarovane mozu priat ??! tie sablonky su super ?? kde si ich ulovila prosim ???
    krasny vikendik dufam,ze tetno koment prejde pisem ho uz treti krat a nezobrazil sa ..
    paaaaaaaaa
    Mirka

    OdpovědětVymazat